آجی گل من !

       قربون قلب مهربونت بشم دیگه با چه رویی تو چشات نگا کنم , من اشتباه کردم , به خدا نمیخواستم اینطوری بشه ,  معذرت میخوام ...

دیروز حالم خیلی بد بودش , اصن خودمم نمیدونستم چی دارم میگم , در عرض دوساعت خیلی اتفاقای بد تو خونه ی ما افتاد , حالم اینقد بد بود که حتی تو خونه هم یه دعوای گنده راه انداختم , تصمیم گرفتم تنهایی زندگی کنم , تا اینکه شب همه برگشتن و ....

میدونم درک میکنی منو , چون میشناسمت , چون با همه فرق داری , من از همون  اول میدونستم , که تو ماهی , میدونستم هدیه ایی هستی از طرف خدا , قربون خدا برم که کارش اینقد درسته , من بی صبرم , زودی قاطی میکنم و خیلی خیلی خیلی زود قضاوت میکنم , یادم بده مث خودت باشم , تو از من بزرگتری پس تجربه ت از من بیشتره , باید مث تو بشم , فقط مث تو , چون تو عمرم اینقد اخلاق و رفتار کسی به دلم نشسته بود !  اینو هیچ وقت بت نگفته بودم  که از مامان بابامم برام عزیزتری ..

چون ...

آجی سوفیای من پشیمونم , منو ببخش , به خدا روسیاهتم , باور کن من بی ادب نیستم اصلا هم دوست ندارم نه به تو نه به هیچ کس دیگه ایی خدایی نکرده بی احترامی کنم , اما چیکار کنم دست خودم نی وقتی اعصاب ندارم و حالم بد میشه , دیگه خودمم نمی فهمم چی دارم میگم , تا بعدش میفهمم چه گندی زدم ...

در هر حال من خیلی خیلی معذرت میخوام , نمیدونم اومدی اینو بخونی یا نه :| اما امیدوارم منو ببخشی , آجی گلم , ممنونم ازت که این همه منو تحمل میکنی , بهت نیاز دارم به خدا , تنهام ...

 

                                                         

                               

                                               

 



نظرات شما عزیزان:

ajit
ساعت13:31---8 تير 1391
man kenaretam mohem delamune ke nazdike
پاسخ::* :* :* Ghorbne Dele KuchuloOt Beshaaaaaaaaaaaaaaam man :**


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, |